• Giga@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Chì sò e rete ottiche attive (AON) è passive (PON) ?

    Tempu di post: 28-lugliu-2020

    Cosa hè AON?

    AON hè una rete ottica attiva, adopra principalmente una architettura di rete puntu à puntu (PTP), è ogni utilizatore pò avè una linea di fibra ottica dedicata. A rete ottica attiva si riferisce à a implementazione dirouters, aggregatori di cambiamentu, equipamentu otticu attivu è altri equipaghji di cambiamentu trà l'equipaggiu di l'uffiziu cintrali è l'unità di distribuzione di l'utilizatori durante a trasmissione di u signale. Questi switchgears sò guidati da l'electricità per gestisce a distribuzione di signali è i segnali di direzzione per i clienti specifichi. L'equipaggiu otticu attivu include fonte di luce (laser), ricevitore otticu, modulu transceiver otticu, amplificatore otticu (amplificatore di fibra è amplificatore otticu semiconductor).

    111

    Cosa hè PON?

    PON hè una Rete Ottica Passiva, una struttura di rete di punti à multipuntu, è hè a tecnulugia principale per FTTB / FTTH. A rete ottica passiva si riferisce à l'ODN (rete di distribuzione ottica) solu utilizeghja fibre ottiche è cumpunenti passivi, è solu bisognu di utilizà l'equipaggiu in diretta à a fonte di u signale è a fine di riceve signale. In un sistema PON tipicu, u splitter otticu hè u core, è u splitter otticu hè utilizatu per separà è cullà i signali ottichi trasmessi à traversu a reta. Questi splitters per PON sò bidirezionali. In a direzzione downstream, parechji servizii cum'è dati IP, voce è video sò distribuiti da uOLTsituatu in l'uffiziu cintrali in u modu di trasmissione attraversu u splitter otticu passiu 1: N in l'ODN À tuttiONUunità nantu à u PON; in a direzzione upstream, parechje informazioni di serviziu da ognunuONUhè accoppiatu à a stessa fibra ottica attraversu u combinatore otticu passiu 1: N in l'ODN senza interferiscenu cù l'altri, è infine mandatu à uOLTà l'uffiziu centrale per a fine di ricezione.

    222

    Una rete ottica passiva include un terminale di linea ottica (OLT) installatu à a stazione di cuntrollu cintrali, è un gruppu di unità di rete ottiche currispondenti (ONU) installatu in u situ di l'utilizatori. A reta di distribuzione ottica (ODN) trà uOLTè uONUcuntene fibre ottiche è splitter passivi o accoppiatori. PON hè divisu in trè standard tecnichi: APON basatu in ATM (ATM PON), EPON basatu in Ethernet (Ethernet PON) è GPON (Gigabit PON) basatu nantu à u Protocolu General Frame.

    In a reta AON, l'utilizatore hà una linea di fibra otticu dedicata, chì hè faciule per u mantenimentu di a rete dopu, l'espansione di capacità, l'aghjurnamentu di a rete, etc. Inoltre, a reta AON copre una larga gamma di circa 100 chilometri; a reta PON hè di solitu limitata à i cavi di fibra ottica finu à 20 chilometri. AON guida principarmenti i segnali ottici attraversu i dispositi attivi, è PON usa i dispositi passivi senza alimentazione, chì si traduce in costi più elevati per l'implementazione di a rete AON cà PON.



    web聊天