• Giga@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Chì sò e classificazioni di transceivers in fibra ottica

    Tempu di post: 12-May-2021

    Trasmettitori di fibra otticasò generalmente usati in ambienti di rete attuali induve i cavi Ethernet ùn ponu esse coperti è e fibre ottiche devenu esse aduprate per allargà a distanza di trasmissione. À u listessu tempu, anu ancu ghjucatu un rolu enormu per aiutà à cunnette l'ultimu chilometru di linee di fibra ottica à e rete di l'area metropolitana è e rete esterne. U rolu di.

    Classificazione di transceiver in fibra ottica: classificazione di natura

    Modu unicutransceiver in fibra ottica: distanza di trasmissione da 20 chilometri à 120 chilometri Transceiver in fibra ottica multimodale: distanza di trasmissione da 2 chilometri à 5 chilometri Per esempiu, a putenza di trasmissione di un transceiver in fibra ottica di 5 km hè generalmente trà -20 è -14db, è a sensibilità di ricezione hè -30db, utilizendu una lunghezza d'onda di 1310nm; mentre chì a putenza di trasmissione di un transceiver in fibra ottica di 120 km hè soprattuttu trà -5 è 0dB, è a sensibilità di ricezione hè -38dB, è una lunghezza d'onda di 1550nm hè aduprata.

    Classificazione di transceiver in fibra ottica: classificazione necessaria

    Transceiver di fibra ottica unica: i dati ricevuti è mandati sò trasmessi nantu à una fibra Dual-fibertransceiver in fibra ottica: i dati ricevuti è mandati sò trasmessi nantu à un paru di fibre ottiche Cum'è u nome implica, l'equipaggiu di fibra unica pò salvà a mità di a fibra ottica, vale à dì per riceve è mandà dati nantu à una fibra ottica, chì hè assai adattatu per i lochi. induve e risorse di fibre ottiche sò strette. Stu tipu di pruduttu usa a tecnulugia di multiplexing di divisione di lunghezza d'onda, è e lunghezze d'onda aduprate sò soprattuttu 1310nm è 1550nm. Tuttavia, perchè ùn ci hè micca un standard internaziunale unificatu per i prudutti di transceiver à fibra unica, pò esse incompatibilità trà i prudutti di diversi fabricatori quandu sò interconnessi. Inoltre, per via di l'usu di multiplexing di divisione di lunghezza d'onda, i prudutti di transceiver mono-fibra generalmente anu a caratteristica di una grande attenuazione di u signale.

    Livellu di travagliu / rate

    Transceiver in fibra ottica Ethernet 100M: travagliendu à u livellu fisicu Transceiver in fibra ottica Ethernet adattativa 10/100M: travagliendu in u stratu di ligame di dati Sicondu u livellu di travagliu / rate, pò esse divisu in unicu 10M, 100M transceiver in fibra ottica, 10/100M ricetrasmettitori in fibra ottica adattativa, ricetrasmettitori in fibra ottica 1000M, è ricetrasmettitori adattativi 10/100/1000. Frà elli, i prudutti di transceiver 10M è 100M unichi travaglianu à u livellu fisicu, è i prudutti di transceiver chì travaglianu in questu stratu avanzanu dati pocu à pocu. Stu metudu di rinviu hà i vantaghji di a veloce di spedizione veloce, alta trasparenza è bassa ritardu. Hè adattatu per l'usu nantu à i ligami di tariffu fissu. À u listessu tempu, postu chì tali dispusitivi ùn hannu un prucessu di auto-negoziazione prima di cumunicazione nurmale, sò cumpatibili Fà megliu in termini di sessu è stabilità.

    Classificazione di transceiver in fibra ottica: classificazione di struttura

    Transceiver in fibra ottica desktop (stand-alone): equipamentu di cliente stand-alone Transceiver in fibra ottica montata in rack (modulare): installatu in un chassis di sedici slot, utilizendu un alimentazione centralizzata Sicondu a struttura, pò esse divisu in desktop (stand). -alone) transceivers in fibra ottica è transceivers in fibra ottica montati in rack. U transceiver di fibra ottica desktop hè adattatu per un unicu utilizatore, cum'è scuntrà u uplink di un unicucambiain u corridore. I transceivers in fibra ottica montati in rack (modulari) sò adattati per l'aggregazione di parechji utilizatori. Attualmente, a maiò parte di i racks domestici sò prudutti di 16 slot, vale à dì, finu à 16 transceivers modulari in fibra ottica ponu esse inseriti in un rack.

    Classificazione di transceiver in fibra ottica: classificazione di tipu di gestione

    Transceiver in fibra ottica Ethernet senza gestione: plug and play, stabilisce u modu di travagliu di u portu elettricu attraversu u dial hardwarecambiaTipu di gestione di rete Transceiver Ethernet in fibra ottica: supporta a gestione di rete di qualità di trasportatore

    Classificazione di transceiver in fibra ottica: classificazione di gestione di rete

    Pò esse divisu in transceivers in fibra ottica non gestiti è transceivers in fibra ottica gestiti in rete. A maiò parte di l'operatori speranu chì tutti i dispositi in e so rete ponu esse gestiti remotamente. I prudutti di transceiver in fibra ottica, cum'è switches èrouters, si sviluppanu gradualmente in questa direzzione. I transceivers di fibra ottica chì ponu esse in rete ponu ancu esse suddivisi in a gestione di a rete di l'uffiziu cintrali è a gestione di a rete di u terminal d'utilizatori. I transceivers di fibra ottica chì ponu esse amministrati da l'uffiziu cintrali sò principalmente prudutti montati in rack, è a maiò parte di elli adoptanu una struttura di gestione maestru-slave. Da una banda, u modulu di gestione di a rete maestru hà bisognu di sondaghju l'infurmazioni di gestione di a rete in u so propiu rack, è da l'altra banda, hà ancu bisognu di cullà tutti i sub-racks slave. L'infurmazione nantu à a reta hè allora aggregata è sottumessa à u servitore di gestione di a rete. Per esempiu, a serie OL200 di prudutti di transceiver di fibra ottica gestita da a rete furnita da Wuhan Fiberhome Networks sustene una struttura di gestione di rete di 1 (maestru) + 9 (slave), è pò gestisce finu à 150 transceivers di fibra ottica à u mumentu. A gestione di a rete di l'utilizatori pò esse divisa in trè metudi principali: u primu hè di eseguisce un protocolu specificu trà l'uffiziu cintrali è u dispositivu cliente. U protokollu hè rispunsevuli di mandà l'infurmazioni di u statutu di u cliente à l'uffiziu cintrali, è a CPU di u dispositivu di l'uffiziu cintrali gestisce questi stati. L'infurmazioni è sottumettenu à u servitore di gestione di a rete; u sicondu hè chì u transceiver di fibra ottica di l'uffiziu cintrali pò detectà u putere otticu nantu à u portu otticu, cusì quandu ci hè un prublema nantu à u percorsu otticu, u putere otticu pò esse usatu per determinà se u prublema hè nantu à a fibra ottica o fallimentu di l'equipaggiu di l'utilizatori; U terzu hè di stallà u CPU di cuntrollu principale nantu à u transceiver di fibra da u latu di l'utilizatori, in modu chì u sistema di gestione di a rete pò monitorà u statu di travagliu di l'equipaggiu di l'usu di l'utilizatori da una banda, è pò ancu realizà a cunfigurazione remota è a ripartenza remota. Trà questi trè metudi di gestione di a rete di u cliente, i primi dui sò strettamente per u monitoraghju remotu di l'equipaggiu di u cliente, mentre chì u terzu hè a gestione di a rete remota vera. In ogni casu, postu chì u terzu metudu aghjunghjenu una CPU in u latu di l'utilizatori, chì aumenta ancu u costu di l'equipaggiu di l'utilizatori, i primi dui metudi anu più vantaghji in quantu à u prezzu. Siccomu l'operatori dumandanu più è più gestione di a rete di l'equipaggiu, si crede chì a gestione di a rete di transceivers in fibra ottica diventerà più pratica è intelligente.

    Classificazione di transceiver in fibra ottica: classificazione di l'alimentazione

    Transceiver in fibra ottica d'alimentazione integrata: l'alimentazione di commutazione integrata hè una fonte d'energia di qualità di trasportatore; transceiver in fibra ottica di alimentazione esterna: l'alimentu di l'alimentazione di u trasformatore esternu hè principalmente utilizatu in l'equipaggiu civile.

    Classificazione di transceiver in fibra ottica: classificazione di u metudu di travagliu

    U modu full-duplex significa chì quandu l'inviu è a ricezione di dati sò spartuti è trasmessi da duie linee di trasmissione diffirenti, i dui partiti in a cumunicazione ponu mandà è riceve à u stessu tempu. Un tali modu di trasmissione hè un sistema full-duplex. In u modu full-duplex, ogni estremità di u sistema di cumunicazione hè furnutu cù un trasmettitore è un receptore, perchè e dati ponu esse cuntrullati per esse trasmessi in e duie direzzione à u stessu tempu. U modu full-duplex ùn hà micca bisognucambiaa direzzione, cusì ùn ci hè micca ritardu di tempu causatu da l'operazione di cambiamentu. U modu half-duplex si riferisce à l'usu di a listessa linea di trasmissione sia per riceve sia per mandà. Ancu se e dati ponu esse trasmessi in e duie direzzione, i dui partiti ùn ponu micca mandà è riceve dati à u stessu tempu. Stu modu di trasmissione hè half-duplex. Quandu u modu half-duplex hè aduttatu, u trasmettitore è u ricevitore à ogni estremità di u sistema di cumunicazione sò trasferiti à a linea di cumunicazione attraversu a ricezione / mandata.cambiato cambiaa direzzione. Per quessa, u ritardu di u tempu accadirà.

     



    web聊天