Principiu di cumunicazione ottica
U principiu di cumunicazione hè u seguitu. À a fine di l'invio, l'infurmazione trasmessa (cum'è a voce) deve esse prima cunvertita in signali elettrici, è dopu i signali elettrici sò modulati à u fasciu laser emessu da u laser (fonte di luce), cusì chì l'intensità di a luce varieghja cù l'amplitude (frequenza) di i signali elettrici è attraversu u principiu di riflessione tutale di a luce, u signale otticu hè trasmessu in a fibra ottica. A causa di a perdita è a dispersione di a fibra ottica, u signale otticu serà attenuatu è distortu dopu esse trasmessi à una distanza. U signale attenuatu hè amplificatu à u ripetitore otticu per riparà a forma d'onda distorta. À a fine di riceve, u detector riceve u signale otticu è u cunvertisce in un signalu elettricu, chì hè demodulatu per restaurà l'infurmazioni originali.
Vantaggi di a trasmissione di fibre ottiche:
● Grande capacità di cumunicazione, longa distanza di cumunicazione, alta sensibilità, è senza interferenza da u rumore
● Small size, light weight, longa vita, bona qualità è prezzu bassu
● Insulation, resistenza à alta pressione, alta temperatura, currusioni, forte adattabilità
● Alta cunfidenziale
●Rich materie prime è bassu putenziale: A materia prima più basi per fà fibre quartz hè silice, chì hè rena, è rena hè abun.
A cumunicazione in fibra ottica hè cumpostu di una seria di dispositivi di cumunicazione otticu.dant in natura, cusì u so prezzu hè più bassu. I dispositi ottici sò classificati in i dispusitivi attivi è passivi. Un dispositivu attivu otticu hè un dispositivu chjave in un sistema di cumunicazione otticu per cunvertisce un segnu elettricu in un signalu otticu o cunvertisce un signalu otticu in un signalu elettricu, è hè u core di un sistema di trasmissione otticu. I cumpunenti passivi ottici sò dispusitivi chì necessitanu una certa quantità di energia in sistemi di cumunicazione otticu, ma ùn anu micca fotoelettrica o elettro-elettrica. cunversione ottica. Sò nodi chjave di sistemi di trasmissione ottica, cumprese i connettori di fibra ottica, i multiplexer di divisione di lunghezza d'onda, i splitters ottici è l'otticu.interruttori. , circulatori ottichi è isolanti ottichi.
● Fibra ottica patch cords (canusciutu macari comu connectors fibre otticu) si riferenu à i tappi di cunnessu à i dui estremità di u cable per a cunnessione attiva di u percorsu otticu. U plug à una estremità hè chjamatu pigtail.
● Wavelength division multiplexer (WDM) combina una seria di segnali ottichi cù diverse lunghezze d'onda è li trasmette longu à una sola fibra ottica. Una tecnica di cumunicazione in quale i segnali ottici di diverse lunghezze d'onda sò separati da certi mezi à l'estremità ricevente.
● Splitter otticu (cunnisciutu ancu cum'è splitter) hè un dispositivu tandem in fibra ottica cù ingressi multipli è outputs multiplici. Sicondu u principiu di splitting, u splitter otticu pò esse divisu in dui tipi: un tipu di taper fusu è un tipu di guida d'onda planare ( tipu PLC).
● Opticalcambiahè un dispositivu di commutazione otticu, chì hè un dispositivu otticu cù unu o più porti di trasmissione opzionali. A so funzione hè di fisicucambiao operate logicamente signali ottici in linee di trasmissione ottiche o percorsi ottici integrati.
●The circulator otticu hè un dispusitivu otticu multi-portu cù caratteristiche non-reciprocal.
● Quandu u signale otticu hè input da ogni portu, hè uscita da u prossimu portu cù una piccula perdita in ordine digitale. Se u signale hè ingressu da u portu 1, pò esse solu da u portu 2. In listessu modu, se u signale hè ingressu da u portu 2, pò esse solu da u portu 3.
● Un isolatore otticu hè un dispositivu otticu passiu chì permette solu a luce unidirezionale per passà è impedisce à passà in a direzzione opposta. U so principiu di travagliu hè basatu annantu à a non-reciprocità di a rotazione di Faraday.