• Giga@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Chì sò i paràmetri pertinenti è e differenze trà i moduli ottici SFP è SFP+?

    Tempu di post: 10-novembre-2020

    Prima di tuttu, ci vole à capisce i diversi paràmetri dimoduli ottici, di quale ci sò trè tippi principali (lunghezza d'onda cintrali, distanza di trasmissione, velocità di trasmissione), è e differenzi principali trà i moduli ottici sò ancu riflessi in questi punti.

    1.Lunghezza d'onda di u centru

    L'unità di a lunghezza d'onda centrale hè nanometru (nm), attualmente ci sò trè tippi principali:

    1) 850 nm (MM,multi-mode, low cost ma curta distanza di trasmissione, generalmente solu 500 m di trasmissione);

    2) 1310nm (SM, modu unicu, grande perdita ma piccula dispersione durante a trasmissione, generalmente utilizata per a trasmissione in 40km);

    3) 1550nm (SM, unicu-mode, bassa perdita ma grande dispersione durante a trasmissione, generalmente utilizata per a trasmissione à longa distanza sopra 40km, è u più luntanu pò esse trasmessu direttamente senza relay 120km).

    2. Distanza di trasmissione

    A distanza di trasmissione si riferisce à a distanza chì i segnali ottici ponu esse trasmessi direttamente senza amplificazione di relé. L'unità hè chilometri (chjamatu ancu chilometri, km). I moduli ottici sò generalmente i seguenti specificazioni: 550m multi-mode, 15km unicu, 40km, 80km è 120km, etc.

    3.Transmission rate

    A velocità di trasmissione si riferisce à u numeru di bits (bits) di dati trasmessi per seconda, in bps. A velocità di trasmissione hè bassa quant'è 100M à 100Gbps. Ci sò quattru tassi cumunimenti usati: 155Mbps, 1.25Gbps, 2.5Gbps è 10Gbps. A velocità di trasmissione hè generalmente descendente. Inoltre, ci sò 3 tipi di velocità di 2Gbps, 4Gbps è 8Gbps per i moduli ottici in sistemi di almacenamiento otticu (SAN).

    Dopu avè capitu i trè paràmetri di u modulu otticu sopra, avete una cunniscenza preliminare di u modulu otticu? Se vulete una cunniscenza di più, fighjemu un ochju à l'altri parametri di u modulu otticu!

    1.Loss è dispersion: Tramindui principarmenti affettanu a distanza di trasmissione di u modulu otticu. In generale, a perdita di ligame hè calculata à 0.35dBm / km per u modulu otticu 1310nm, è a perdita di ligame hè calculata à 0.20dBm / km per u modulu otticu 1550nm, è u valore di dispersione hè calculatu Moltu complicatu, in generale solu per riferimentu;

    2.Loss è dispersion cromatica: Sti dui paràmetri sò principarmenti usati per definisce a distanza di trasmissione di u pruduttu, l'emissione otticu di moduli otticu cù diverse lunghezze d'onda, ritmi di trasmissione è distanze di trasmissione Potenza è sensibilità di ricivutu seranu diverse;

    3.Laser categuria: Attualmente, i laser più cumunimenti usati sò FP è DFB. I materiali semiconduttori è a struttura di resonatore di i dui sò diffirenti. I laser DFB sò caru è sò sopratuttu usati per moduli ottici cù distanzi di trasmissione più grande di 40km; mentri i laser FP sò economici, generalmente usati per i moduli ottici cù una distanza di trasmissione di menu di 40 km.

    4. Interfaccia di fibra ottica: i moduli ottici SFP sò tutti l'interfaccia LC, i moduli ottici GBIC sò tutti l'interfacce SC, è l'altri interfacce includenu FC è ST;

    5. A vita di serviziu di u modulu otticu: u standard uniformu internaziunale, 7 × 24 ore di travagliu ininterrottu per 50 000 ore (equivalente à 5 anni);

    6. Ambiente: Temperature di travagliu: 0 ~ + 70 ℃; Température de conservation: -45~+80℃; Tensione di travagliu: 3.3V; Livellu di travagliu: TTL.

    Cusì basatu annantu à l'intruduzioni sopra à i paràmetri di u modulu otticu, capiscenu a diffarenza trà u modulu otticu SFP è u modulu otticu SFP +.

    1. Definizione di SFP

    SFP (Small form-factor pluggable) significa un picculu fattore di forma pluggable. Hè un modulu pluggable chì pò sustene Gigabit Ethernet, SONET, Fibre Channel è altri standard di cumunicazione è cunnette in u portu SFP di ucambia. A specificazione SFP hè basatu annantu à IEEE802.3 è SFF-8472, chì ponu supportà velocità finu à 4.25 Gbps. A causa di a so dimensione più chjuca, SFP rimpiazza u Gigabit Interface Converter (GBIC) cumuni prima, per quessa hè ancu chjamatu mini GBIC SFP. Per selezziunàModuli SFPcù diverse lunghezze d'onda è porti, u stessu portu elettricu nantu à ucambiapò esse cunnessu à diversi connettori è fibre ottiche di diverse lunghezze d'onda.

    2.Definizione di SFP +

    Perchè SFP supporta solu una velocità di trasmissione di 4.25 Gbps, chì ùn pò micca risponde à i bisogni crescente di e persone per a velocità di a rete, SFP + hè natu sottu à questu sfondate. A velocità massima di trasmissioneSFP+pò ghjunghje à 16 Gbps. In fattu, SFP + hè una versione rinfurzata di SFP. A specificazione SFP+ hè basatu annantu à SFF-8431. In a maiò parte di l'applicazioni oghje, i moduli SFP + sò generalmente supportanu 8 Gbit / s Fibre Channel. U modulu SFP + hà rimpiazzatu i moduli XENPAK è XFP chì eranu più comunmente usati in i primi 10 Gigabit Ethernet per via di a so piccula dimensione è di l'usu convenientu, è hè diventatu u u modulu otticu più populari in u 10 Gigabit Ethernet.

    Dopu l'analisi di a definizione sopra di SFP è SFP +, si pò cuncludi chì a principal diferenza trà SFP è SFP + hè a velocità di trasmissione. È per via di e diverse tassi di dati, l'applicazioni è e distanze di trasmissione sò ancu diverse.



    web聊天