Transceiver in fibra ottica hè una unità di cunversione di media di trasmissione Ethernet chì scambia segnali elettrici di coppia ritorta à corta distanza è segnali ottici à longa distanza. Hè ancu chjamatu cunvertitore di fibra in parechji lochi. U pruduttu hè generalmente utilizatu in l'ambiente di a rete attuale induve u cable Ethernet ùn pò micca copre è deve aduprà fibra ottica per allargà a distanza di trasmissione, è hè generalmente posizionatu à l'applicazione di a capa d'accessu di a reta di l'area metropolitana di banda larga. Per esempiu: video d'alta definizione. Trasmissione d'imaghjini per l'ingegneria di sicurità di surviglianza; Hà ancu ghjucatu un rolu enormu per aiutà à cunnette l'ultimu chilometru di fibra à a reta di l'area metropolitana è oltre.
Prima, transceivers in fibra ottica TX è RX
Quandu si usanu transceivers in fibra ottica per cunnetta diversi dispusitivi, deve esse attentu à i diversi porti utilizati.
1. Cunnessione di transceiver in fibra ottica à l'equipaggiu 100BASE-TX (cambia, hub):
Cunfirmà chì a lunghezza di u paru torcia ùn hè micca più di 100 metri;
Cunnette una estremità di u paru ritortu à u portu RJ-45 (portu Uplink) di u transceiver in fibra ottica, è l'altru estremità à u portu RJ-45 (portu cumuni) di u dispusitivu 100BASE-TX (cambia, hub).
2. Cunnessione di transceiver in fibra ottica à l'equipaggiu 100BASE-TX (carta di rete):
Cunfirmà chì a lunghezza di u paru torcia ùn hè micca più di 100 metri;
Cunnette una estremità di u paru torcia à u portu RJ-45 (portu 100BASE-TX) di u transceiver di fibra ottica, è l'altru finale à u portu RJ-45 di a carta di rete.
3. Cunnessione di transceiver in fibra ottica à 100BASE-FX:
Confirmate chì a lunghezza di a fibra ùn supera a distanza di distanza furnita da u dispusitivu;
Una estremità di a fibra ottica hè cunnessu à u cunnessu SC / ST di u transceiver di fibra otticu, è l'altru finale hè cunnessu à u cunnessu SC / ST di u dispositivu 100BASE-FX.
Siconda, a diffarenza trà transceivers in fibra ottica TX è RX.
TX manda, RX riceve. E fibre ottiche sò in coppie, è u transceiver hè un paru. Invià è riceve deve esse à u stessu tempu, solu riceve è micca mandà, è solu mandà è micca riceve hè problematicu. Se a cunnessione hè riescita, tutte e luci di signale di l'energia di u transceiver in fibra ottica deve esse accese prima di pudè accende.