U modulu otticu PON hè un modulu otticu d'altu rendiment utilizatu in u sistema PON (rete ottica passiva), cunnisciutu ancu modulu PON, in linea cù u standard ITU-T G.984.2 è u protocolu multi-fonte (MSA). Utiliza diverse lunghezze d'onda per mandà è riceve signali trà l'OLT (terminale di linea otticu) è l'ONT (terminale di rete otticu) (stu signalu hè trasmessu da l'onda di luce). L'attuale standard di l'industria hè: Downlink (OLT - ONU) hè trasmessu à a lunghezza d'onda 1490nm; Upstream (ONU – OLT) hè trasmessa à una lunghezza d'onda di 1310 nm.
A larga applicazione di a rete ottica passiva PON Ethernet hè inseparabile da u modulu otticu PON, perchè hè una parte impurtante di u sistema PON. U modulu PON cunvertisce principalmenteOLTsignale elettricu in signale otticu modulatu per trasmette àONU; U uplink hè trasmessu àOLTcunvertisce u signalu otticu modulatu daONUin un signalu elettricu. U percorsu di trasmissione di fibre ottiche tràOLTèONUhè realizatu.
Classificazione di moduli PON: Attualmente, dui tipi di moduli PON cumunimenti usati in l'industria sò divisi in:
GPON - Rete ottica passiva Gigabit
EPON - Rete ottica passiva Ethernet
Se ùn avete micca cunsideratu u fattore di costu, vi cunsigliate di sceglie a reta GPON per furnisce servizii più cumpleti è megliu rendiment.
U sopra hè a spiegazione di cunniscenza di u modulu PON purtata da Shenzhen HDV Phoeletron Technology LTD. I prudutti di u modulu pruduciutu da a cumpagnia copre u modulu di fibra ottica, u modulu Ethernet, u modulu di transceiver otticu, u modulu d'accessu di fibra ottica, u modulu otticu SSFP, u modulu di fibra ottica SFP è cusì. I prudutti di classi di moduli sopra ponu furnisce supportu per diversi scenarii di rete. Per i prudutti sopra, hè assuciatu cù una squadra R & D prufessiunale è forte per furnisce un supportu tecnicu per i clienti, è una squadra di cummerciale pensativa è prufessiunale per furnisce un serviziu di qualità per i clienti in a prima cunsultazione è u travagliu dopu.