U modulu otticu hè un dispositivu di cunversione di segnu fotoelettricu, chì pò esse inseritu in l'equipaggiu di transceiver di signale di rete cum'èrouters, switches, è l'equipaggiu di trasmissione. I signali elettrici è ottichi sò signali d'onda magnetichi. A gamma di trasmissione di signali elettrici hè limitata, mentre chì i signali ottici ponu esse trasmessi più veloce è più luntanu. Tuttavia, certi dispusitivi attuali ricunnosce i signali elettrici, cusì ci sò moduli di cunversione fotoelettrica.
A causa di l'alta larghezza di banda è a longa distanza di trasmissione di a trasmissione di fibre ottiche, mentre chì a distanza di trasmissione tradiziunale di cable hè corta è suscettibile à l'interferenza elettromagnetica, per allargà a distanza di trasmissione di cumunicazione, a fibra ottica hè basicamente usata per a trasmissione. Cù a participazione di moduli ottici, i segnali elettrici ponu esse cunvertiti in segnali ottichi per a trasmissione in fibre ottiche, è poi cunvertiti da segnali ottichi in segnali elettrici per esse ricivuti da l'equipaggiu di rete, allargendu cusì a distanza di trasmissione di a cumunicazione digitale.
U principiu di funziunamentu di u modulu otticu à a fine di trasmissione hè di inserisce un signalu elettricu cù una certa freccia di codice à traversu u terminal di u dito d'oru, è poi guidà u laser per mandà un signalu otticu à un ritmu currispundente dopu esse processatu da u chip di driver. ;
U principiu di funziunamentu à l'estremità ricevente hè di cunvertisce u segnu otticu ricevutu in un signalu elettricu attraversu u detector, è poi cunvertisce u signale di corrente debule ricevutu in un signalu di tensione da l'amplificatore di transimpedance, amplificà cusì u segnu elettricu, è poi sguassate l'overtensione. signale da l'amplificatore limitatore. U signale di alta o bassa tensione mantene u signale elettricu di output stabile.