Prima, a cunniscenza basica di u modulu otticu
1. Definizione di u modulu otticu:
Modulu otticu: vale à dì u modulu transceiver otticu.
2. A struttura di u modulu otticu:
U modulu di transceiver otticu hè cumpostu di un dispositivu optoelettronicu, un circuitu funziunale è una interfaccia ottica, è u dispusitivu optoelettronicu include duie parte: trasmette è riceve.
A parte di trasmissione hè: un signalu elettricu chì introduce una certa tarifa di codice hè trattatu da un chip di guida internu per guidà un laser semiconductor (LD) o un diodu emettitore di luce (LED) per emette un signalu luminoso modulatu di una tarifa currispondente, è un otticu. U circuitu di cuntrollu automaticu di a putenza hè furnitu internamente in questu. A putenza di u signale otticu di output resta stabile.
A parte ricevente hè: un modulu d'ingressu di segnu otticu di una certa tarifa di codice hè cunvertitu in un signalu elettricu da u diodu di fotodeteczione. Dopu à u preamplifier, u signale elettricu di a tarifa di codice currispundenti hè uscita, è u signale di output hè generalmente livellu PECL. À u listessu tempu, un signalu d'alarma hè uscita dopu chì a putenza otticu di ingressu hè menu di un certu valore.
3.I paràmetri è u significatu di u modulu otticu
I moduli ottici anu parechji parametri tecnichi optoelettronici impurtanti. Tuttavia, per i dui moduli ottici scambiabili in caldu, GBIC è SFP, i seguenti trè paràmetri sò più preoccupati quandu selezziunate:
Lunghezza d'onda centrale
In nanometri (nm), ci sò attualmente trè tippi principali:
850nm (MM, multimode, low cost ma curta distanza di trasmissione, in generale solu 500M); 1310nm (SM, modu unicu, grande perdita durante a trasmissione, ma una piccula dispersione, generalmente utilizata per a trasmissione in 40KM);
1550nm (SM, modu unicu, bassa perdita durante a trasmissione ma grande dispersione, generalmente utilizata per a trasmissione à longa distanza sopra 40KM, è pò trasmette direttamente 120KM senza relay);
Velocità di trasmissione
U numaru di bits (bits) di dati trasmessi per seconda, in bps.
Ci sò attualmente quattru tippi di usu cumuni: 155 Mbps, 1.25 Gbps, 2.5 Gbps, 10 Gbps, è simili. A velocità di trasmissione hè generalmente cumpatibile retrocede. Dunque, u modulu otticu 155M hè ancu chjamatu modulu otticu FE (100 Mbps), è u modulu otticu 1.25G hè ancu chjamatu modulu otticu GE (Gigabit). Questu hè u modulu più utilizatu in l'equipaggiu di trasmissione otticu. Inoltre, a so velocità di trasmissione in i sistemi di almacenamiento in fibra (SAN) hè 2Gbps, 4Gbps è 8Gbps.
Distanza di trasmissione
U signale otticu ùn deve esse trasmessu à una distanza chì pò esse direttamente trasmessa, in chilometri (chjamatu ancu chilometri, km). I moduli ottici sò generalmente e seguenti specificazioni: multimode 550m, single mode 15km, 40km, 80km, and 120km, etc.
Siconda, u cuncettu basu di moduli otticu
1.Laser categuria
Un laser hè u cumpunente più cintrali di un modulu otticu chì injects current in un materiale semiconductor è emette luce laser attraversu oscillazioni di fotoni è guadagnà in a cavità. Attualmente, i laser più cumunimenti usati sò i laser FP è DFB. A diferenza hè chì u materiale semiconductor è a struttura di a cavità sò diffirenti. U prezzu di u laser DFB hè assai più caru cà u laser FP. Moduli ottici cù distanzi di trasmissione finu à 40KM generalmente utilizanu laser FP. Moduli ottici cù distanzi di trasmissione≥40KM generalmente utilizanu laser DFB.
2.Transmitted putenza otticu è riceve sensibilità
A putenza ottica trasmessa si riferisce à a putenza ottica di output di a fonte di luce à a fine di trasmissione di u modulu otticu. A sensibilità di ricezione si riferisce à a putenza ottica minima ricevuta di u modulu otticu à un certu ritmu è a rata d'errore di bit.
L'unità di sti dui paràmetri sò dBm (significatu decibel milliwatt, u logaritmu di l'unità di putenza mw, a formula di calculu hè 10lg, 1mw hè cunvertitu à 0dBm), chì hè principalmente utilizatu per definisce a distanza di trasmissione di u pruduttu, diverse lunghezze d'onda, a velocità di trasmissione è a putenza di trasmissione ottica di u modulu otticu è a sensibilità di riceve seranu diverse, sempre chì a distanza di trasmissione pò esse assicurata.
3.Loss è dispersion
A perdita hè a perdita di l'energia luminosa per l'absorzione è a scattering di u mediu è a perdita di luce quandu a luce hè trasmessa in a fibra. Sta parte di l'energia hè dissipata à un certu ritmu cum'è a distanza di trasmissione aumenta. A dispersione hè principalmente causata da a velocità ineguale di onde elettromagnetiche di diverse lunghezze d'onda chì si propaganu in u stessu mediu, chì provoca diverse cumpunenti di lunghezza d'onda di u segnu otticu per ghjunghje à u riceve fine à i tempi diffirenti per via di l'accumulazione di a distanza di trasmissione, risultatu in l'allargamentu di l'impulsu è cusì incapacità di distingue i signali. valore. Questi dui parametri affettanu principalmente a distanza di trasmissione di u modulu otticu. In u prucessu di applicazione attuale, u modulu otticu 1310nm generalmente calcula a perdita di ligame à 0.35dBm / km, è u modulu otticu 1550nm generalmente calcula a perdita di ligame à .20dBm / km, è calcula u valore di dispersione. Moltu complicatu, in generale solu per riferimentu.
4.A vita di u modulu otticu
Norme unificate internaziunali, 50 000 ore di travagliu cuntinuu, 50 000 ore (equivalente à 5 anni).
I moduli ottici SFP sò tutti interfacce LC. I moduli ottici GBIC sò tutti interfacce SC. Altre interfacce includenu FC è ST.