Un modulu otticu hè un cumpunente elettronicu cunvertitu fotoelettricu. Simply speaking, un signalu otticu hè cunvertitu in un signalu elettricu, è un signale elettricu hè cunvertitu in un signalu otticu, chì includenu un dispositivu trasmettitore, un dispositivu di ricezione è un circuitu funziunale elettronicu. Sicondu a so definizione, finu à chì ci hè un signalu otticu, ci sarà applicazione di u modulu otticu.
Allora chì sò i dispositi di l'applicazione è u scopu di i moduli ottici? Oghje vi presenteremu in forma grafica.
1.Transceiver otticu Video: In generale, 1 * 9 moduli otticu unicu-mode sò usati, è certi transceivers ottichi d'alta definizione utilizanu ancu moduli ottichi SFP.
2.Optical transceiver: 1 * 9 è moduli otticu SFP
3.Cambia: Ucambiautilizerà moduli ottici GBIC, 1 * 9, SFP, SFP +, XFP, etc.
4.Fibra-otticarouters: I moduli ottici SFP sò generalmente usati.
5.Carta di rete di fibra ottica: modulu otticu 1 * 9, modulu otticu SFP, modulu otticu SFP +, etc.
6.Fiber high speed dome: modulu otticu SFP
7.Base station: Un dispositivu in un sistema di cumunicazione mobile chì cunnetta una parte fissa à una parte wireless è trasmette in wireless a stazione mobile per l'aria. Adoptate i moduli ottici SFP è XFP
8.Tunnel surviglianza trafficu.
I moduli ottici furniscenu una soluzione viable per a trasmissione di ligami di cumunicazione à longa distanza, è sò cumpunenti chjave per risponde à i requisiti di prestazione di l'architetture di rete d'oghje, chì ùn solu aumenta a flessibilità di a copertura di a rete, ma facilita ancu a sostituzione di cumpunenti in casu di un fallimentu. Yitianguang Communications furnisce una gamma di moduli ottici chì supportanu diverse tassi di trasmissione cum'è SFP, SFP +, XFP, QSFP, CFP, etc.