Sviluppu di u modulu di cumunicazione otticu wireless: a rete 5G, u modulu otticu 25G / 100G hè a tendenza.
À u principiu di l'annu 2000, e rete 2G è 2.5G eranu in custruzzione. A cunnessione di a stazione di basa hà cuminciatu à cutà da u cable di cobre à u cable otticu. U modulu otticu 1.25G SFP hè stata utilizata à u principiu, è u modulu 2.5G SFP hè stata utilizata dopu.
A reta 3G 2008-2009 hà iniziatu a custruzzione, è a dumanda di moduli ottichi di stazioni base hà saltatu à 6G.
In u 2011, u mondu hà intrutu in a custruzzione di a rete 4G, è u predecessore hà utilizatu principalmente moduli ottici 10G.
Dopu à u 2017, evoluzione gradualmente à una reta 5G, saltendu à un modulu otticu 25G / 100G. A reta 4.5G (ZTE chjamata Pre5G) usa u listessu modulu otticu cum'è 5G.
Comparazione di l'architettura di rete 5G è l'architettura di rete 4G: In l'era 5G, l'aumentu di u passaghju mediu hè previstu per aumentà a dumanda di moduli ottici.
A reta 4G hè da a RRU à u BBU à a sala di l'informatica core. In l'era di a rete 5G, a funzione BBU pò esse divisa è divisa in DU è CU. U RRU uriginale à BBU appartene à u prequel, u BBU à a sala di l'informatica core appartene à u ritornu, è u 5G aghjunghjenu u passaghju mediu.
Cumu dividisce u BBU hà un impattu maiò in u modulu otticu. 3G hè un fabricatore di l'equipaggiu domesticu cù qualchi lacune in u mercatu internaziunale, l'era 4G è u Qiping straneru, l'era 5G hà cuminciatu à guidà.Recently, Verizon è AT&T anu annunziatu chì principiaranu 5G cummerciale in 19 anni, un annu prima di a Cina. Prima di quessa, l'industria hà cridutu chì i fornitori principali seranu Nokia Ericsson, è infine Verizon hà sceltu Samsung. A pianificazione generale di a custruzzione domestica 5G hè più forte, è hè megliu predichendu alcuni. Oghje, si focalizeghja principalmente nantu à u mercatu cinese.
Modulu di trasmissione frontale 5G: u costu 100G hè altu, attualmente 25G hè u mainstream
U predecessore 25G è 100G coesisteranu. L'interfaccia trà u BBU è a RRU in l'era 4G hè CPRI. Per fà fronte à l'esigenza di larghezza di banda alta di 5G, 3GPP prupone un novu standard di interfaccia eCPRI. Se l'interfaccia eCPRI hè aduttatu, u requisitu di larghezza di banda di l'interfaccia di preambulu serà cumpressu à 25G, riducendu cusì a luce. Costu di trasmissione.
Di sicuru, l'usu di 25G porta assai prublemi. Alcune funzioni di u BBU anu da esse spustate finu à l'AAU per fà u campionamentu di u signale è a compressione, perchè l'AAU diventa più pesu è più grande. L'AAU hè colpu nantu à a torre, chì hà un costu di mantenimentu più altu è un risicu di qualità megliu. Grandi, i venditori di l'equipaggiu anu travagliatu per riduce l'AAU è u cunsumu di energia, per quessa, hè ancu cunsideratu a suluzione 100G, riducendu a carica AAU. Se u prezzu di i moduli ottici 100G pò esse ridutta in modu efficace, i venditori di l'equipaggiu preferiranu sempre e soluzioni 100G.
Trasmissione 5G: grande differenza trà l'opzioni di u modulu otticu è i requisiti di quantità
Diversi operatori anu diverse modi di rete. Sottu diverse networking, a selezzione è a quantità di moduli ottici seranu assai diffirenti. I clienti anu aumentatu a dumanda di 50G, è rispondemu attivamente à i bisogni di i clienti.
Ritornu 5G: modulu otticu coerente
U backhaul utilizerà un modulu otticu coherente cù una larghezza di banda di l'interfaccia di più di 100G. Hè previstu chì a coerenza 200G cuntarà 2/3 è a coerenza 400G cuntarà 1/3. Da u passatu precedente à u passaghju mediu à u passaghju posteriore, a cunvergenza di u livellu, u ritornu di l'usu di u modulu otticu hè relativamente chjucu, ma u prezzu di unità hè più altu, da a quantità di soldi è l'equivalente.
Evoluzione di u mudellu di cumpetizione industriale: i prossimi trè anni hè l'era di a cumpetizione aumentata
A spedizione à grande scala di moduli ottici 4G durà per un bellu pezzu, ma u prezzu di l'unità hè assai bassu. Stu mercatu hè statu sviluppatu per parechji anni, è u spaziu generale di u mercatu ùn hè micca particularmente grande.
I fornitori globali di moduli ottici 4G sò principarmenti fabricatori domestici. Nokia è Ericsson anu ancu cumprà principarmenti fabricatori domestici. Quandu i moduli ottichi 4G cumincianu à cumpetenu, parechji pruduttori stranieri participanu, cum'è Finisar è Oclaro, è cumpetenu per u terzu annu. In fondu, si ritirò, lascendu solu i pruduttori chinesi, cum'è Hisense, Guangxun è Huagong Zhengyuan (Sorcer hà ancu alcuni).
Modulu otticu di a stazione di basa 5G, attualmente ci sò circa 5 o 6 campioni per i campioni di i clienti. Hè previstu chì ci saranu parechje cumpagnie per participà à questu. In 2018, a prova di mostra righjunghji circa 10, ma u cliente ùn hà micca abbastanza risorse per misurà tanti. Ogni pruduttu hè teoricamente testatu in cinque, è trè d'elli anu passatu u risicu di consegna. U numaru massimu di certificazioni à cinque hè assai saturatu, cusì 10 in 2018 hè previstu di eliminà 5 rimanenti, è questi 5 sò realizati in 2019. A razza iniziale, a qualità, a consegna è u cuntrollu di u costu, hè stimatu chì dopu à 2019, ci hè. Serà circa 3 fornitori maiò rimasti, 2018-2019 serà u stadiu più intensu di u screening di u mercatu di u modulu otticu 5G, è u mudellu di u mercatu serà stabile dopu à 2019.