U stratu di cunnessione di dati di WLAN hè utilizatu cum'è u stratu chjave per a trasmissione di dati. Per capisce a WLAN, avete ancu bisognu di sapè in dettagliu. Per mezu di e seguenti spiegazioni:
In u protocolu di IEEE 802.11, u so sublayer MAC cuntene i meccanismi d'accessu à i media di DCF è PCF:
U significatu di DCF: Funzione di Coordination Distributed
Mentre DCF hè u metudu d'accessu di basa di IEEE 802.11 MAC, chì adopra a tecnulugia CSMA / CA è appartene à u metudu cumpetitivu, quandu stu node manda dati, monitorerà u canali. Solu quandu u canale hè inattivu pò mandà dati. Quandu u canale hè inattivu, u node aspittà per un intervalu di tempu specificatu trà DIFS.
Se a trasmissione di altri nodi ùn hè micca intesu prima di a fine di DIFS, un tempu di backoff aleatoriu hè calculatu, chì equivale à stabilisce un timer di u tempu di backoff;
U node detecta u canali ogni volta chì sperimenta un slot di tempu: se detecta chì u canali hè inattivu, u timer di backoff cuntinueghja à u tempu; altrimenti, u tempu restante di u timer di backoff hè congelatu, è u node aspetta di novu per u canali per esse inattivu; dopu à u tempu DIFS passa, u node cuntinueghja à cuntà da u tempu restante; Se u tempu di u timer di backoff diminuisce à cero, tuttu u quadru di dati serà mandatu. Questu hè u prucessu di rettificazione di trasmissione di dati.
PCF: Funzione di Coordination Point;
PCF furnisce un coordinatore di punti per sondaghju tutti i siti per mandà o riceve dati. Questu hè un metudu micca cumpetitivu, cusì i scontri di frames ùn saranu micca, ma pò esse usatu solu in e rete wireless locale cù certe infrastrutture.
U sopra hè l'intruduzioni di u WLAN Data Link Layer purtatu da Shenzhen Haidiwei Optoelectronics Technology Co., Ltd Shenzhen HDV Phoelectron Technology Co., Ltd hè un fabricatore specializatu in l'equipaggiu di cumunicazione otticu, è a so cumunicazione.prudutti.