U sistema PON adopta a tecnulugia di multiplexing di divisione di u tempu in a direzzione uplink, è uONUmanda datagrammi à a direzzione uplink secondu a marca di tempu attribuita da uOLT. Quandu anONUemette luce senza assignà un stampu di tempu, cunflittu cù i signali di emissioni di l'altri onus, chì affettanu a cumunicazione normale di l'altri onus o tutti l'onus. U timbru di u tempu mostra chì un rogueONUùn manda micca segnali ottici à l'altu.L'onus rogue hè divisu in dui tipi, unu hè illuminazione casuale è l'altru hè illuminazione longa.Per assicurà u funziunamentu nurmale di u sistema PON è evità a cunfusione in u sistema per via di l'emergenza di l'onus rogue in u sistema. Huawei hà una funzione per truvà ONU rogue. Questa hè una funzione in u sistema PON chì cerca i terminali chì ùn mandanu micca a luce à u mumentu propiu è poi l'isola.
U canacciuONUA funzione di rilevazione include dui metudi:
1. OLTdeteczione
Quandu uOLTrileva una lunga emissioneONU, manda un'istruzione per isolà l'ONU secondu l'ONU rilevata. In generale, uOLTfunzione di dittizzioni hè appiicata à u long-emissingONU, è ci hè un certu errore in l'identificazione di l'emissione aleatoriaONU.Per automaticamente, uOLTspegne uOLTfunzione di rilevazione. À questu tempu, uOLTpò detect s'ellu ci hè una longa emissione onus nant'à a linea PON. Tuttavia, si pò solu ghjudicà s'ellu ci sò long-emissing onus sottu à u portu PON, è ùn pò micca locu specifichi onus. Deve localizà l'oneru di l'impurtante via a disconnessione di fibra in situ.UOLTpò identificà u specificuONUchì emette luce sottu u portu PON è pò cuntrullà remotely per disattivà u putere di trasmissione di uONUmodulu otticu; A precondizione hè chì tutti l'ONU sottu à l'interfaccia PON sò necessarii per esse capace di analizà u missaghju ploam downlink è risponde bè.
2. ONUpocu
Quandu uONUrileva una lunga emissione di luce, l'isola automaticamente. Sta funzione pò detectONUcù emissione di luce longa è emissione di luce casuale.
3. Limitazioni di a gestione di a rete in a deteczione di l'onus rogue
Sicondu i principii sopra, a gestione di a rete hà bisognu à scuntrà duie cundizioni quandu scopre un onus rogue. Unu hè chì a funzione di deteczione hè stata attivata, è l'altru hè chì tutti l'onus sottu u portu PON ponu analizà u missaghju ploam downlink è risponde bè.
Per quessa, a gestione di a rete hà una certa probabilità di scopre è ancu identificà l'infurmazioni di l'equipaggiu di u rogueONUper u canaglia di longa emissioneONU, chì li permette di localizà uONUlocu in cumbinazione cù a gestione di l'assi; Per un onus rogue chì emette luce intermittenti, ùn ci hè micca una bona manera di truvà è situà l'onus.
U metudu di trasfurmazioni principali di l'onus rogue hè sempre a prova di pull-out step-by-step à u splitter otticu, cusì hè assai impurtante per aghjurnà l'infurmazioni nantu à a gestione di l'assi.
U sopra hè a spiegazione di a cunniscenza di "cumu u rogueONUghjuntu in esse" purtatu à voi da Shenzhen HDV photoelectric Technology Co., Ltd I prudutti di cumunicazione prodotta da a cumpagnia copre;
Categorie di moduli: moduli di fibre ottiche, Moduli Ethernet, moduli transceiver in fibra ottica, moduli d'accessu à fibre ottiche, Moduli ottici SSFP, èFibre ottiche SFP, etc.ONUcateguria: EPON ONU, AC ONU, fibre ottiche ONU, CATV ONU, GPON ONU, XPON ONU, etc.
OLTclasse: Interruttore OLT, GPON OLT, EPON OLT, cumunicazioneOLT, etc.
I prudutti di moduli sopra ponu furnisce supportu per diversi scenarii di rete. Un squadra R & D prufessiunale è forte pò aiutà i clienti cù prublemi tecnichi, è un squadra di cummerciale pensativu è prufessiunale pò aiutà i clienti à ottene servizii d'alta qualità durante u travagliu di pre-cunsultazione è post-produzione. Benvenuti à voicuntatta ciper ogni tipu di dumanda.